Home
Organisatie
MANAGEMENT TRAININGEN
Telefoon trainingen
Zelfmanagement trainingen
Commerciële trainingen
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 MANAGEMENT TRAININGEN

 Call center supervisor
"Op de juiste toon kan alles worden gezegd. Op de verkeerde toon niets. Het enige delicate onderdeel is het vaststellen van de juiste toon."
(G.B. Shaw)

RESULTAAT
U beschikt over inzicht en vaardigheden om uw medewerkers te instrueren en te motiveren. U bent positief kritisch voordat u een opdracht van uw leidinggevende accepteert.
Vanuit kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen coacht u uw medewerkers op de werkvloer. U bent in staat om gesprekken van uw medewerkers objectief te analyseren en u hebt geoefend in het geven van zowel positieve als negatieve terugkoppeling over resultaten.

VOOR WIE?
U bent (aankomend) call center supervisor en geeft leiding aan operationele processen. U wilt zich meer bewust zijn van de wijze waarop u uw medewerkers beÔnvloedt en motiveert.
De effectiviteit en efficiŽntie van uw leiderschap wilt u op een praktische manier vergroten.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • communicatieve vaardigheden
  • effectief briefen van opdrachten
  • feedback geven en ontvangen
  • analyse van telefoongesprekken
  • complimenteren en adviseren van medewerkers
  • slecht nieuwsgesprekken
  • werving- en selectiegesprekken
DUUR 2 dagen.