Home
Organisatie
MANAGEMENT TRAININGEN
Telefoon trainingen
Zelfmanagement trainingen
Commerciële trainingen
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 MANAGEMENT TRAININGEN

 Functionerings- & beoordelingsgesprekken
"Het is belangrijker positieve punten te ontwikkelen dan zwakke te corrigeren!"

RESULTAAT
U bent in staat om de verwachtingen tussen u en uw medewerker optimaal op elkaar af te stemmen. U hebt toepasbare tips gekregen om in gesprekken uw medewerkers aan te zetten tot verdere groei en ontwikkeling. U hebt geoefend in het geven en ontvangen van feedback zodat werkplezier en prestaties in de toekomst tot een hoger niveau komen.

VOOR WIE?
U bent werkzaam als leidinggevende in het hoger- of middenkader, bijvoorbeeld als teammanager, afdelingshoofd of personeelsfunctionaris. Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken behoort tot uw takenpakket. U hebt als doel om gesprekken professioneler en effectiever aan te pakken zodat het potentieel van uw medewerkers wordt uitgebouwd.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • het verschil tussen een functionerings- en beoordelingsgesprek,
  • de organisatie rondom functionerings- en beoordelingsgesprekken,
  • gespreksvoorbereiding,
  • gespreksstructuur van het functionerings- en beoordelingsgesprek,
  • feedback geven en ontvangen over het persoonlijk functioneren,
  • diverse communicatietechnieken voor verhoogde gesprekskwaliteit,
  • omgaan met lastige situaties,
  • spelregels en valkuilen bij dit soort gesprekken,
  • verslaglegging van afspraken en resultaten.
DUUR 2 dagen.