Home
Organisatie
Management trainingen
TELEFOON TRAININGEN
Zelfmanagement trainingen
Commerciële trainingen
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 TELEFOON TRAININGEN

 Call center agent
"You'll never get a second chance for your first impression."

RESULTAAT
In- en outbound gesprekken kunt u op professionele wijze voeren. U weet de interesse van de klant te wekken en u hebt praktische handvatten voor gestructureerd, doelmatig en klantgericht telefoongebruik. U bent bekend met de gedragscodes die in de call center branche gehanteerd (moeten) worden. U hebt onder meer geoefend in het toepassen van een belscript, vraag- en luistertechnieken en het omgaan met klachten en tegenwerpingen.

VOOR WIE?
U bent (beginnend) call center medewerker. U werkt vaak onder tijdsdruk en daarom wilt u in staat zijn om uw gesprekken kort maar niet kortaf te voeren. Aan de telefoon hebt u vaak te maken met diverse kritische en mondige gesprekspartners. U wilt op een klantvriendelijke, prettige manier dirigent blijven over elk telefoongesprek.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • communicatieve vaardigheden,
  • aannemen van inkomende gesprekken,
  • telefoonetiquette,
  • structuur van het telefonisch verkoopgesprek,
  • het schrijven en hanteren van een belscript,
  • klachtenbehandeling,
  • omgaan met tegenwerpingen,
  • argumentatietechnieken,
  • het (inter)nationale telefoonalfabet,
  • wachtstandbehandeling en doorverbinden,
  • omgaan met verschillende soorten klanten.
DUUR 4 dagen
bestaande uit twee blokken
van twee dagen.