Home
Organisatie
Management trainingen
TELEFOON TRAININGEN
Zelfmanagement trainingen
Commerciële trainingen
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 TELEFOON TRAININGEN

 Customer service helpdesk
"The difference between ordinary and extraordinary is often that little extra effort."

RESULTAAT
U beschikt over kennis en vaardigheden om op professionele en klantgericht wijze telefonische support te geven aan zowel externe klanten als interne klanten (collega's).
Uw klanten zullen telefooncontact met u als prettig ervaren, omdat u instructies duidelijk overdraagt, vragen op een effectieve manier beantwoordt, problemen naar tevredenheid oplost en klachten adequaat behandelt.

VOOR WIE?
U bent helpdeskmedewerker, (customer) servicemedewerker, technisch adviseur of anderzijds actief in het geven van telefonische support aan klanten. U werkt vaak onder tijdsdruk en daarom wilt u gesprekken kort maar niet kortaf voeren. Gesprekken met onwetende, ongeduldige en/of licht geïrriteerde klanten wilt u op een zakelijke en klantgerichte wijze positief af kunnen sluiten.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • communicatieve vaardigheden,
  • klantgerichtheid denken en handelen,
  • (basis)telefoonetiquette,
  • structuur van het inkomend telefonisch servicegesprek,
  • analyse van de wensen van een klant die belt voor een vraag, verzoek of probleem,
  • klantgericht argumenteren,
  • omgaan met klachten,
  • het brengen van slecht nieuws,
  • effectieve afsluittechnieken.
DUUR 2 dagen.