Home
Organisatie
Management trainingen
TELEFOON TRAININGEN
Zelfmanagement trainingen
Commerciële trainingen
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 TELEFOON TRAININGEN

 Klantgericht & professioneel telefoneren
"Eersteklas service geven vraagt meestal maar een kleine extra inspanning."

RESULTAAT
U bent het (auditieve) visitekaartje van de organisatie, omdat u klantvriendelijk denkt en handelt. Klanten zullen telefooncontact met u als een 'prettig ontvangst' ervaren, omdat u hen op een professionele en klantgerichte wijze te woord staat. U beschikt over kennis en vaardigheden waarmee u gericht vragen weet te stellen, op een heldere wijze informatie geeft, de beller correct doorverbindt en adequaat met lastige situaties omgaat.

VOOR WIE?
U bent verantwoordelijk voor het aannemen en doorverbinden van inkomende gesprekken. Klanten komen vaak als eerst bij u terecht en u helpt hen vervolgens verder binnen uw organisatie. U bent bijvoorbeeld een telefoniste, secretaresse, baliemedewerker of receptioniste.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • klantgericht denken en handelen,
  • communicatieve vaardigheden,
  • (basis) telefoonetiquette,
  • correct doorverbinden van inkomende gesprekken,
  • wachtstandbehandeling,
  • leiding houden over het gesprek,
  • omgaan met voicemail,
  • brengen van slecht nieuws,
  • omgaan met verschillende soorten lastige situaties.
DUUR 2 dagen.