Home
Organisatie
Management trainingen
Telefoon trainingen
Zelfmanagement trainingen
COMMERCIËLE TRAININGEN
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 COMMERCIËLE TRAININGEN

 CommerciŽle binnendienst
"Als je niet weet waar je heen gaat, eindig je waarschijnlijk ergens anders."

RESULTAAT
Tijdens deze training krijgt u praktische tips om uw commerciŽle en communicatieve vaardigheden verder te professionaliseren. U weet verkoopkansen te herkennen en te creŽren. De behoefte van de klant weet u volledig te inventariseren en vervolgens te koppelen aan de geschikte oplossing, op dusdanige wijze dat de klant het niet als 'pusherig' ervaart. U haalt meer commercieel rendement uit uw (telefonische) gesprekken. Tevens hebt u geoefend in het adequaat afhandelen van orders en het omgaan met klachten en bezwaren.

VOOR WIE?
U bent binnendienstmedewerker. In uw werk bent u verantwoordelijk voor onder meer het aannemen en afhandelen van orders, het behandelen van vragen en andere verkoop gerelateerde activiteiten. U wilt werken aan het optimaliseren van uw commerciŽle vaardigheden.

PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • communicatieve vaardigheden,
  • de structuur van het (telefonische) verkoopgesprek,
  • de wensen van de klant inventariseren,
  • behoeften van de klant vertalen naar de juiste oplossing,
  • overtuigend argumenteren,
  • omgaan met bezwaren,
  • leiding houden over het gesprek,
  • slecht nieuwsgesprek voeren,
  • telefonisch afspraken maken,
  • nabellen van offertes.
DUUR 3 dagen.