Home
Organisatie
Management trainingen
Telefoon trainingen
Zelfmanagement trainingen
COMMERCIËLE TRAININGEN
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 COMMERCIËLE TRAININGEN

 Persoonlijke verkoop (basis)
"Don't expect mangoes when you plant papayas."

RESULTAAT
U kent de structuur van het verkoopproces, waardoor u op een doelgerichte wijze het gesprek kunt leiden. U weet de wensen van de klant te inventariseren en deze te koppelen aan het juiste aanbod. U kunt uzelf, uw organisatie en uw produkt en/of dienst op een overtuigende en geloofwaardige manier presenteren en daarbij appelleren aan de motivatie van uw klant. U hebt geoefend in het klantgericht toepassen van communicatieve vaardigheden en u kunt uw stijl van communiceren afstemmen op die van de klant.

VOOR WIE?
Voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is voor het opbouwen en uitbouwen van commerciŽle contacten. U bent bijvoorbeeld vertegenwoordiger, verkoper, account manager of sales engineer. U wilt werken aan het ontwikkelen van uw verkoopvaardigheden zodat u een maximaal commercieel rendement uit uw verkoopgesprekken haalt.br>
PROGRAMMA ONDERDELEN
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • communicatieve vaardigheden,
  • de structuur van het verkoopgesprek,
  • gespreksvoorbereiding,
  • maken van een produktanalyse,
  • analyseren van de wensen en koopmotieven van de klant,
  • herkennen van koopsignalen,
  • behoeften van de klant vertalen naar de juiste oplossing,
  • klantgericht en overtuigend argumenteren.
DUUR 2 dagen.