Home
Organisatie
Management trainingen
Telefoon trainingen
Zelfmanagement trainingen
COMMERCIËLE TRAININGEN
Financieel management
Werkwijze
Informatie
 COMMERCIËLE TRAININGEN

 Introductie
"If we don't take care of our customers, somebody else will."

Als consumenten vandaag niet bij u terecht kunnen, staan ze morgen bij de concurrent op de stoep. Omdat veel produkten qua prijs en uiterlijk op elkaar lijken, vraagt verkopen om meer dan enkel het leveren van het produkt. De concurrentieslag is tegenwoordig enkel te winnen door nťt dat beetje extra te leveren en het vertrouwen van uw klant te winnen zodat deze u de order gunt. Verkopen is dus 'vriendjes maken'.

Praktische commerciŽle trainingen zijn een goede ondersteuning om u onderscheidend te profileren en de kans op verkoopresultaat te vergroten. Het winnen van nieuwe klanten en het (tevreden)houden van bestaande klanten blijft een vak apart!

RESULTAATGEBIEDEN
In onze commerciŽle trainingen wordt onder meer aandacht besteed aan:
  • communicatieve vaardigheden,
  • bewust toepassen van gespreksstructuur en gesprekstechnieken,
  • het onderscheidende vermogen, ten opzichte van de concurrent,
  • het winnen en behouden van klanten.